Îmi pare rau băieți!

Îmi pare rău băieți că n-am ajuns la aniversările voastre, deși mi-aș fi dorit….mă consolează doar gândul că vor fi și anul viitor… (și ce dacă a fost foarte tare și v-ați distrat??? mă doare-n pulă)
Mă bucur enorm, că Valică, și-a găsit jumătatea…congrats, congrats, congrats….Ceea ce ma șochează, e că ea, Nicoleta, e mai îndrăgostită decât însuși inventatorul sensibilității, protagonistul din „Iubire fără limite”, personajul principal din „Viața lui Valică – Rise of the machines”, „Vali Poker – The two towers”, „Nu fumez că n-am frigider”, sitcom-ul „Fără poezie poiezie viața e pustiu”. Momentan, lucrează la un proiect nou, intitulat sugestiv „Sunt îndrăgostit și arăt bine și sunt fericit și plec la Barcelona”, urmand să fie continuat în partea a doua, „Vino mamă să mă vezi, cum lucrez la spații verzi”. Mai în glumă mai în serios, mă bucur pentru dobitoc…îi transmit un sincer „bravo coaie” și-i dedic melodia următoare:

Tot din ciclul „M-am făcut public de căcat”, vă mai prezint și super-hitul Eurovision 2010:

P.S. Nu știu ce-am avut azi cu „ghilimelele”…pe data viitoare…

~ by Alex. Kriegsmann on February 15, 2010.

2 Responses to “Îmi pare rau băieți!”

  1. Cineva are timp sa mai scrie pe blog ;))

  2. Din când în când, îmi mai fac și timp pt asta…mă bucur că cineva are timp să citească…;)

Leave a comment